fredag 6 april 2012

Mats Nilsson

Mats är en träningsnarkoman ut i fingerspetsarna, kan stiga upp klockan 04.30 och riva av ett dryga 3 timmars distanspass på trainern i garaget mitt i vintern. Om alla tränade som Mats så skulle vi kunna sikta på Sub-5 nästa gång. Dragvillig som få och kommer bli perfekt uppe i spets i klungan.



Namn: Mats Nilsson
Födelseår: 1959
Längd:184cm
Vikt: 86kg
Hemort: Södra Sunderbyn
Moderklubb: Luleå CK

Bakgrund: Uppvuxen i Malmberget, flyttade 1980 till Luleå. Jobbar som IT-tekniker åt Landstinget Norrbotten. Gift med Lena, och 3 nu vuxna barn, två flickor och en pojke. Den yngsta dottern på väg ut i livet, så nu är det bara jag och frun hemma. Massor med tid för all träning man kan önska, och det är kanon eftersom jag verkligen gillar att träna planerat, det blir allt mellan 8 och 15 timmar i veckan. Tränat seriös cykel sedan hösten 2009 då jag började träna planerat och inte bara på känn... Satsar i år på bla VR2012 och VeteranSM, kanske Nordiska vi får se. 
 
Antal vätternrundor: Inga vätternrundor än så länge, och detta blir nog troligen den enda

Styrkor: Hmmm, bra på att ligga och mata på och har nog blivit liite snabbare i år trott eller ej :-)
Skulle aldrig falla mig in att skriva ned några svagheter, den delen får ni faan ta mig ta bort!!! ;-)
 
En sak om mig som övriga i gänget knappast vet om mig: Gillar dataspel, aldrig för gammal för ett bra FPS spel :-)
 
Övrigt: I övrigt finns inget att önska...
 
Egen hemsida/bloggmazze59.blogspot.com/

1 kommentar: